نتورک
نوشته شده توسط : khalil


در فروش مستقيم، يک فروشنده با توصيه محصولات يک شرکت به مشتريان، حق کميسيون دريافت مي کند. فروشندگان همچنين در صورتي که ساير فروشندگان در شبک? آنها محصولاتي را به ديگران معرفي کنند کميسيون دريافت مي کنند. اين محصولات به مشتريان عادي که بدون دخالت در اين تجارت فقط محصولاتي را خريداري مي کنند و توزيع کنندگان بالقوه که اين محصولات را به عنوان يک فرصت تجاري خريداري مي کنند فروخته مي شوند.

دليل اصلي برتري شرکتهاي فروش مستقيم نسبت به ساير صنايع خرده فروشي سنتي، توانايي يک فرد براي شروع کسب و کار بدون نياز به سرمايه گذاري عمده براي خريد موجودي کالا، دفتر کار يا فروشگاه، هزينه هاي راه اندازي، يا تحصيلات و آموزش قبلي براي تهيه طرحهاي تجاري است. همچنين، مسئوليت بازاريابي، بسته بندي و تبليغ محصولات و ارائه آموزش هاي لازم به توزيع کنندگان به عهده شرکت مي باشد. يک توزيع کننده در يک شرکت فروش مستقيم مي تواند فقط به فروش محصولات شرکت فکر کند.

علاوه بر اين، براي اين کار نيازي به داشتن تحصيلات خاص نيست، زيرا خود شرکت آموزش لازم را در زمينه مهارتهاي تجاري موردنياز و نيز آموزش بازاريابي را ارائه مي نمايد. اين جنبه از آموزش بخشي جداناشدني از فرصت تجاري ارائه شده است.

از سوي ديگر، آنها مي توانند از امکان بسيار عملي و دست يافتني تبديل اين کار به شغل اصلي شان استفاده نموده و از کارقبلي خود که از آن لذت نمي برند، دست کشيده و به آزداي مالي دست پيدا کرده و در يک کلام رييس خودشان باشند.qnt    

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.


:: بازدید از این مطلب : 497
|
امتیاز مطلب : 82
|
تعداد امتیازدهندگان : 25
|
مجموع امتیاز : 25
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: